Mit urody #1: istnieją różnice między mężczyznami i kobietami
Jeśli pytasz mnie to bzdura, że produkty kosmetyczne są podzielone na płeć i etykiet następnie. I to nie tylko dlatego,, żyjemy w czasie, gdzie granice między płciami staje się coraz bardziej zamazany. Ale także z powodu mylących aspektu płci produktów zorientowanych – wózek, który my jako konsumenci często zbyt szczęśliwe, aby przejść na.
Der er nemlig intet, kto przemawia?, że krem jest przeznaczony dla mężczyzn lub kobiet. Wszystko zależy od rodzaju skóry, stan skóry i jej potrzeby. I jako takie nie ma z tym nic wspólnego, jakiej jesteś płci. Den eneste forskel på hudplejeprodukter til mænd og kvinder er emballage og parfume.
Og med fare for at lyde som vred kampfeminist, så synes jeg faktisk synes jeg det er direkte latterligt, at jeg skal over i en antiperspirant, hvor der står 'for men’ na, for at have en, som virker for mig. Betyder dét så, at jeg i skønhedsbrandets øjne sveder ukvindeligt bardzo? 😉
Læste du? Mieć makijaż szuflada upłynął?
Jestem prawie pewien,, Nie jestem jedyną kobietą, der til tider kan svede som en gris, i dlatego jestem, mimo wszystko zadowolony, Ten antyperspirant znaleziono. Heldigvis er antiperspiranten uden parfume, så i princippet er det ligegyldigt, hvis da ikke det var fordi, at deres antiperspirant til kvinder var mindre effektiv.
Jeg undrer mig over, hvad der får et skønhedsbrand til, at lave et mere effektivt produkt til det ene køn, og et knapt så effektivt produkt til det andet køn?
Forskelle på mænds og kvinders hud
Man kan tale om, at der er forskelle på mænds og kvinders hudtype pga. hormoner. Fx har mænd tendens til at have større porrer og højere produktion af olie. Der er bare det, at det kan kvinder så sandeligt også have. Der bruges nøjagtigt de samme hudplejeingredienser til at afhjælpe problemet, så hvorfor sætte kønslabels på?
Et godt eksempel er Pudderdåsernes T-Zone Peeling, som er fast inventar herhjemme, da den er god til både min kærestes og min egen hudtype.
Læste du? z 3 Największe brwi gafy (i jak ich uniknąć)
Vi kunne naturligvis ikke lade være med at trække på smilebåndet, da de med deres sædvanlige glimt i øjet lavede en „Mndeudgve” af produktet. Forskellen spørger du? En grå etikette istedet for en lyserød! Her måtte kæresten jo så krybe til korset og tilstå, at han nok hellere ville have den grå version stående på hans side af badeværelsesspejlet.
Dette viser jo netop, at denne forandring også skal starte i os selv. Vi skal kunne se igennem emballage og indpakning, og i stedet fokusere på indholdet og effekten. For (jeg gentager) der jest altså ikke noget der hedder dame- eller herrehudpleje – kun behov og hudtype!
Læste du? Sallis Beauty School | Primer - co to jest i jak jest wykorzystywane?
Jeg er klar over, at der er noget marketingsmæssigt i at rette labels, produktnavne og etiketter mod forskellige segmenter og målgrupper. Men jeg håber, at den tankegang med tiden bliver forældet, og at vi ser flere brands lave produkter, som ikke er rettet imod det ene eller det andet køn – men som istedet bruger pladsen på etiketten til at informere om ingredienserne i deres produkter, som jo er det, to wszystko o.
Jeg viser derfor i næste indlæg 7 hudplejeprodukter, som både min kæreste og jeg nærmest dagligt rækker ud efter. Dette skyldes både emballagen, duften, egenskaberne og selvfølgelig effekten, som i sidste ende jo er det, co jest najważniejsze!